Účelom týchto Všeobecných obchodných podmienok je vymedziť a upresniť práva a povinnosti obchodníka na jednej strane a kupujúceho alebo užívateľa na strane druhej.

1.                     Definície

1.1.             V týchto Všeobecných obchodných podmienkach:

1.1.1.          Webová stránkaje internetová stránka, ktorá je dostupná v sieti Internet prostredníctvom internetovej adresy www.lifereset.sk, na ktorej sa zobrazuje ponuka Tovarov alebo Služieb, základný opis Tovarov alebo Služieb a automatizované objednanie Tovaru alebo Služby Kupujúcim.

1.1.2.          Obchodník(dodávateľ) je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti a ktorá ponúka Tovar alebo poskytuje Služby. Pokiaľ nie je medzi stranami v konkrétnom prípade dohodnuté inak, Obchodníkom je spoločnosť U Matúšov v sade s. r. o. so sídlom Štefanová 161, 900 86 Štefanová, IČO: 56 339 429, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.  179761/B, v mene ktorej koná Mgr. Zuzana Matúšová Girgošková, konateľ, email: zuzka@lifereset.sk, IBAN : SK63 8330 0000 0027 0293 1992.

1.1.3.          Spotrebiteľje osoba, ktorá nakupuje Tovar alebo používa Služby pre osobnú potrebu alebo pre príslušníkov svojej domácnosti a ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti;

1.1.4.          Kupujúci je Spotrebiteľ a osoba, ktorá nie je Spotrebiteľom a pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti;

1.1.5.          Užívateľznamená akúkoľvek právnickú alebo fyzickú osobu, ktorá používa Webovú stránku, aj ak nie je Kupujúcim;

1.1.6.          Službaznamená službu ponúkanú Obchodníkom Užívateľovi prostredníctvom Webovej stránky, ktorá môže byť ponúkaná ako

a)      Automaticky prístupná službat.j. služba digitálneho obsahu, ktorej hlavné vlastnosti alebo charakteristika je uvedená na Webovej schránke a pri ktorej nie je potrebné dohodnúť individuálny rozsah a obsah; Automaticky prístupnou službou je aj služba, ktorá pozostáva zo sprístupnenia digitálneho obsahu, ku ktorému je Kupujúcemu daná možnosť zúčastniť sa konzultácií alebo doplňujúceho vzdelávania osobne, online alebo kombinovanou formou, napr. ebook, vzdelávacie kurzy, webináre a akékoľvek iné služby s obdobnými charakteristikami, ktoré môžu byť z času na čas ponúkané;

b)      Vzdelávacie podujatiet.j. služba súvisiaca s činnosťami v rámci voľného času, a to spravidla vzdelávanie vo vopred určenej oblasti, ktoré sa koná osobne, online alebo kombinovanou formou vo vopred určenom čase a mieste (napr. seminár, workshop) a akékoľvek iné služby s obdobnými charakteristikami, ktoré môžu byť z času na čas ponúkané;

1.1.7.          Tovarakákoľvek hmotná hnuteľná vec, ktorá sa ponúka na predaj na Webovej stránke;

1.1.8.          ProduktTovar alebo Služba;

1.1.9.          Zmluvazmluva, ktorá je uzatvorená podľa článku 2 v slovenskom jazyku; od potvrdenia objednávky vznikajú medzi Obchodníkom a Kupujúcim vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené Zmluvou a týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy.

2.                     Proces uzatvorenia Zmluvy

2.1.             K uzatvoreniu kúpnej zmluvy, na základe ktorej Obchodník dodá Kupujúcemu objednaný Produkt dochádza na základe návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy a prijatia návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany Obchodníka.

2.2.             Návrhom na uzavretie zmluvy je objednávka kupujúceho adresovaná Obchodníkovi. Objednávku možno uskutočniť iba vyplnením objednávkového formuláru a jeho odoslaním cez Webovú stránku.

2.3.             Objednávka obsahuje vyjadrenie súhlasu kupujúceho s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami, čím Kupujúci tiež vyjadruje súhlas so zaplatením celej kúpnej ceny a všetkých splátok kúpnej ceny, ak sa platí v splátkach, s úhradou nákladov na doručenie, so zobrazením alebo zaslaním elektronickej faktúry, so začatím dodávania Služby alebo digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a vyhlásenie, že právo na odstúpenie od zmluvy dodaním Služby alebo digitálneho obsahu pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie stráca a vyhlásenie, že bol poučený o možnostiach odstúpiť od kúpnej zmluvy a že všetky ním uvedené údaje sú pravdivé.

2.4.             Objednávka zaniká (i) odmietnutím objednávky zo strany Obchodníka alebo (ii) márnym uplynutím 7-dňovej lehoty na potvrdenie objednávky.

2.5.             Potvrdenie objednávky je včasné písomné vyhlásenie Obchodníka adresované Kupujúcemu, v ktorom Obchodník potvrdzuje, že objednávku Kupujúceho prijíma. Včasné potvrdenie objednávky nadobúda účinnosť okamihom doručenia potvrdenia objednávky na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v objednávkovom formulári. Mlčanie alebo nečinnosť Obchodníka neznamenajú potvrdenie objednávky.

2.6.             Kupujúci nemá nárok na uzavretie Kúpnej zmluvy a Obchodník je oprávnený odmietnuť objednávku aj bez uvedenia dôvodu.

2.7.             Kúpna zmluva je uzavretá okamihom doručenia potvrdenia objednávky Kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu. Predmetom uzavretej Kúpnej zmluvy je záväzok Obchodníka dodať Kupujúcemu objednaný Produkt do určeného miesta dodania alebo sprístupnením spôsobom a vo forme uvedenej pri digitálnom obsahu a záväzok Kupujúceho tovar v mieste dodania prevziať alebo sprístupnenie prijať a zaplatiť celú kúpnu cenu alebo všetky splátky kúpnej ceny, ak sa kúpna cena platí v splátkach a náklady na doručenie.

2.8.             Akákoľvek zmena objednávky po uzavretí Kúpnej zmluvy je návrhom na zmenu obsahu Kúpnej zmluvy a je možná len po vzájomnej dohode Kupujúceho a Obchodníka, na ktorú nie je nárok. Návrh na zmenu obsahu Kúpnej zmluvy nie je Obchodník povinný prijať. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy podľa článku 5 týchto Všeobecných obchodných podmienok.

2.9.             Užívateľ sa zaväzuje do príslušných textových polí v užívateľskom prostredí Webovej stránky vyplniť pravdivé a úplné údaje, najmä pravdivo vyplniť svoju emailovou adresu, identifikačné údaje a prípadne dodaciu adresu. Užívateľ berie na vedomie, že Obchodník bude ním zadané údaje dôvodne považovať za správne a úplné a nie je povinný a ani oprávnený zadané údaje kontrolovať.

3.                     Kúpna cena

3.1.             Všetky kúpne ceny uvádzané na Webovej stránky sú konečné ceny vrátane dane z pridanej hodnoty, ak sa táto daň na Produkt vzťahuje.

3.2.             Užívateľ zaplatením potvrdzuje, že je oboznámený s tým, že kúpna cena je hradená v celku, a to aj za Službu, ktorá môže byť dodávaná aj čiastkovo alebo opakovane. Ak sa Tovar dodáva na adresu, Kupujúci je povinný uhradiť a Sklady na dodanie tovaru v Slovenskej republike alebo zahraničí.

3.3.             Kúpna cena sa môže platiť aj v splátkach, ak sa Obchodník a Kupujúci na tom dohodnú alebo ak je takáto možnosť zvolená v objednávkovom formulári; ak je Kupujúci v omeškaní s platením niektorej splátky, Obchodník sa môže podľa vlastného uváženia rozhodnúť, že (i) nie je povinný poskytnúť plnenie Kupujúcemu a môže poskytovanie zvyšného plnenia pozastaviť až do úhrady príslušnej splátky, resp. splátok alebo (ii) v prípade omeškania s čo i len s jednou splátkou požadovať splatenie celého dlhu; ak je Kupujúcim spotrebiteľ, právo požadovať splatenie celého dlhu sa spravuje osobitnými ustanovenia Občianskeho zákonníka. Kupujúci týmto prehlasuje, že ak je splatnosť ceny dohodnutá v splátkach, je povinný uhradiť všetky splátky kúpnej ceny a nezaplatením niektorej zo splátok sa dostáva do omeškania, pri ktorom môže Obchodník požadovať úrok z omeškania a domáhať sa zaplatenia každej splátky právnymi prostriedkami.

4.                     Práva a povinnosti zmluvných strán

4.1.             Kupujúci má právo zvoliť z možností zobrazených v užívateľskom prostredí Webovej stránky spôsob zaplatenia kúpnej ceny, spravidla platobnou kartou alebo prevodom na bankový účet Obchodníka. Ak spôsob zaplatenia Kúpnej ceny nie je dohodnutý inak, Kúpna cena sa platí bezhotovostným prevodom na bankový účet Obchodníka. Povinnosť Kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu je splnená momentom pripísania zaplatenia celej Kúpnej ceny na bankový účet Obchodníka.

4.2.             Kupujúci si je vedomý, že Kúpna cena je pri Vzdelávacích podujatiach alebo pri Automaticky prístupnej službe stanovená paušálne za možnosť zúčastniť sa osobne (seminár) alebo online (webinár) na poskytovaní takejto Služby alebo jej časti. Ak sa Kupujúci nezúčastní osobne ani online (ak je online účasť možná) poskytovania Služby alebo jej časti, nemá právo na náhradný termín, ani na pomerné zníženie Kúpnej ceny. Obchodník však môže Kupujúcemu ponúknuť náhradné termíny, ak je to možné. Kupujúci berie na vedomie, že účasť na náhradnom termíne nie je garantovaná a počet účastníkov môže byť obmedzený.

4.3.             Obchodník sa zaväzuje dodať Produkt Kupujúcemu v primeranej lehote od uzatvorenia Zmluvy, v lehote uvedenej na Webovej stránke pri Službe alebo v lehote, na ktorej sa Obchodník a Kupujúci dohodnú. Pri niektorých Službách dodávaných po častiach alebo opakovane je termín uskutočnenia plnenia dohadovaný priebežne podľa možnosti zúčastnených strán. Kupujúci si je vedomý, že niektoré Služby je možné poskytnúť len v skupine, a preto termín dodania služby závisí od naplnenia minimálneho počtu účastníkov.

4.4.             Digitálny obsah Produktu sa považuje za dodaný jednorazovým sprístupnením zaslaným na emailovú adresu Kupujúceho, a to najneskôr do 15 dní po zaplatení Kúpnej ceny alebo prvej splátky Kúpnej ceny;  zaplatením prvej splátky trvá naďalej povinnosť Kupujúceho uhradiť zvyšné splátky Kúpnej ceny. Žiadosť Kupujúceho o opakované sprístupnenie digitálneho obsahu sa považuje za novú objednávku s povinnosťou úhrady Kúpnej ceny.

4.5.             Ak poskytovanie digitálneho obsahu Spotrebiteľovi začne skôr, ako uplynie lehota na odstúpenie od Zmluvy, Spotrebiteľ zaplatením Kúpnej ceny potvrdzuje, že jej poskytovanie začalo s jeho výslovným súhlasom a že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od Zmluvy.

4.6.             Obchodník si vyhradzuje právo neuskutočniť Vzdelávanie podujatie a/alebo spoločenské podujatie a/alebo neposkytnúť Službu, o čom je povinný informovať Kupujúceho bez zbytočného odkladu. Obchodník je povinný vrátiť Kupujúcemu platbu, ktorá bol vopred zaplatená, najneskôr do 14 dní odo dňa oznámenia, ak nie je dohodnuté inak.

4.7.                  Akékoľvek zmeny a storná objednávok/prihlášok Obchodník prijíma iba písomne. Zrušiť objednávku je možné v rámci storno podmienok: bez poplatku do 15 dní pred začatím Vzdelávacieho podujatia, ktoré sa má konať osobne. V prípade zrušenia 14 až 8 dní pred začatím Vzdelávacieho podujatia, ktoré sa má konať osobne. vzniká povinnosť uhradiť storno poplatok vo výške 50 % z celkovej ceny Vzdelávacieho podujatia vrátane DPH, v prípade zrušenia účasti 7 a menej dní pred konaním Vzdelávacieho podujatia, ktoré sa má konať osobne , vzniká povinnosť uhradiť 100 % z jeho ceny vrátane DPH.

4.8.                  Obchodník nezodpovedá za kvalitu internetového pripojenia účastníkov Vzdelávacieho podujatia Nekvalitné pripojenie zo strany účastníka spôsobujúce prerušovanie prednášky či nemožnosť prihlásiť sa na ňu nie je dôvodom storna a vrátenia Kúpnej ceny. Objednaním Vzdelávacieho podujatia alebo Automaticky prístupnej služby Kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s technickými požiadavkami poskytovania služieb.

5.                     Odstúpenie od Zmluvy

5.1.             Spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od Zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru alebo uzatvorenia Kúpnej zmluvy na Službu. Kupujúci alebo Obchodník môže odstúpiť od Zmluvy aj v prípadoch ustanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi, ak aj nie sú uvedené v týchto Všeobecných obchodných podmienkach.

5.2.             Podľa Zákona o ochrane spotrebiteľa Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je

a)      poskytnutie Služby, ak

1. došlo k úplnému poskytnutiu Služby a

2. poskytovanie Služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí Služby, ak je podľa Zmluvy Spotrebiteľ povinný zaplatiť Kúpnu cenu;

b)      dodanie alebo poskytnutie Produktu, ktorého cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c)       dodanie Tovaru vyrobeného podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,

d)       dodanie Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,

e)       dodanie Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,

f)        dodanie Tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

g)       dodanie alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť,

h)       vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u Spotrebiteľa, o ktorú Spotrebiteľ výslovne požiadal Obchodníka; to neplatí pre Zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej Služby ako oprava alebo údržba, a pre Zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného Zovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy Obchodníka u Spotrebiteľa a Spotrebiteľ si tieto Tovary alebo Služby vopred neobjednal,

i)        dodanie zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru v ochrannom obale, ktorý bol po dodaní porušený,

j)        dodanie periodickej tlače okrem jej dodávania na základe zmluvy o predplatnom,

k)       Tovar zakúpený na verejnej dražbe,

l)        poskytnutie ubytovacích služieb na iný účel ako na účel bývania, preprava Tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie Služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, ak podľa Zmluvy má Obchodník poskytnúť tieto Služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,

m)     dodanie digitálneho obsahu, ktorý Obchodník dodáva inak ako na hmotnom nosiči, ak

1. dodávanie digitálneho obsahu začalo a

2. Spotrebiteľ udelil výslovný súhlas so začatím dodávania digitálneho obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy Začatím dodávania digitálneho obsahu, a Obchodník poskytol Spotrebiteľovi potvrdenie, ak je podľa Zmluvy Spotrebiteľ povinný zaplatiť Kúpnu cenu.

5.3.             V odstúpení od zmluvy je potrebné uviesť meno a priezvisko, e-mail, číslo objednávky, ako aj číslo účtu na účely vrátenia platby, pokiaľ bol tovar dodaný na dobierku. V prípade, ak bola platba voči Obchodníkovi vykonaná prostredníctvom platobnej karty alebo uhradená prevodom na účet, bude platba vrátená Kupujúcemu spôsobom, akým platbu vykonal. Ak bol tovar dodaný na dobierku, bude platba vrátená na účet oznámený Kupujúcim. Pre zachovanie právnej istoty a preukázateľnosť odstúpenia od Zmluvy je odstúpenie potrebné zaslať v listinnej podobe poštou na adresu sídla Obchodníka alebo prostredníctvom elektronickej pošty na adresu zuzka@lifestart.sk. V prípade odstúpenia od Zmluvy prostredníctvom elektronickej pošty, alebo prostredníctvom formulára je Obchodník povinný zaslať Kupujúcemu e-mail potvrdzujúci prijatie odstúpenia od Zmluvy.

5.4.             Lehota na odstúpenie od Zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od Zmluvy bolo odoslané najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od Zmluvy. Odstúpením sa Zmluva od začiatku zrušuje.

5.5.             Po odstúpení od zmluvy je Obchodník povinný:

(i)                prevziať Tovar späť od Kupujúceho, pričom Kupujúci je povinný zaslať Tovar na adresu sídla Obchodníka doporučenou zásielkou. Tovar nie je možné prevziať dobierkou. Do balíka je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu – faktúry;

(ii)               vrátiť Kupujúcemu bez zbytočného odkladu, najskôr však v lehote 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy všetky platby, ktoré od neho prijal na základe Zmluvy alebo v súvislosti s ňou (vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovné a iných nákladov a poplatkov);

(iii)             vrátiť Kupujúcemu všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od Zmluvy, ak Kupujúci neodstúpil od celej Zmluvy.

5.6.             Obchodník si vyhradzuje právo zadržať vrátenie Kúpnej ceny a ostatné platby až do momentu vrátenia Tovaru Kupujúcim, príp. preukázania zaslania tovaru Obchodníkovi.

5.7.             Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty Tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s Tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade vrátenia poškodeného Tovaru a/alebo Tovaru, ktorého hodnota je znížená v dôsledku takého zaobchádzania, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru, si bude Obchodník uplatňovať  pohľadávku na náhradu škody spôsobenú na Tovare. K započítaniu pohľadávky spoločnosti Obchodníka na náhradu škody oproti pohľadávke Kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny môže dôjsť na základe dohody s Kupujúcim. Kúpnu cenu, resp. jej zvyšok po započítaní vzájomných pohľadávok dohodou vráti Obchodník kupujúcemu bankovým prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodne inak.

5.8.             Kupujúci je povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od Zmluvy zaslať Tovar späť. Lehota podľa prvej vety sa považuje za zachovanú, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Náklady na vrátenie Tovaru Obchodníkovi znáša Kupujúci.

5.9.             Spotrebiteľ je povinný uhradiť Obchodníkovi Kúpnu cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy, ak predmetom je poskytnutie Služby a pred začatím poskytovania Služby plnenia udelil výslovný súhlas s jej poskytnutí pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v Zmluve. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia, ak je celková cena dohodnutá v Zmluve nadhodnotená.

5.10.           Obchodník môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy, ak nie je zaplatená Kúpna cena ani v lehote do 30 dní odo dňa potvrdenia objednávky.

5.11.           Formulár pre odstúpenie od Zmluvy tvorí prílohu č. 1 týchto Všeobecných obchodných podmienok.

6.                     Autorské práva

6.1.             Všetky informácie dostupné Užívateľom alebo Kupujúcim počas používania Webovej stránky alebo počas poskytovania Služby tvoria  know-how Obchodníka a sú určené výlučne na použitie Užívateľom alebo Kupujúcim podľa týchto Všeobecne záväzných podmienok alebo Zmluvy a výlučne len na osobné účely.

6.2.             Obchodník neudeľuje Užívateľovi alebo Kupujúcemu súhlas na použitie know-how Obchodníka akékoľvek iné práva, ktoré by mohli byť predmetom ochrany duševného vlastníctva Obchodníka, ani právo na ďalšie komerčné využitie alebo sprístupnenie know-how alebo predmetu ochrany duševného vlastníctva akoukoľvek formou, najmä sprístupňovanie, zverejnenie, rozširovanie, atď.

6.3.             Obchodník si ponecháva všetky práva, nároky a podiely na všetkých výstupoch, softvéri, materiáloch, dátach, informáciách alebo obsahu, ktoré boli Užívateľovi alebo Kupujúcemu poskytnuté a všetky súvisiace práva duševného vlastníctva. Užívateľ alebo Kupujúci nesmie priamo ani nepriamo kopírovať výstupy ani ich nesmiete sprístupniť žiadnej tretej strane, a to ani ako celok ani po častiach.

7.                     Záruka, zodpovednosť za vady a reklamačný poriadok

7.1.             Záručná doba na Produkt je štandardne 24 mesiacov od dodania Produktu, v prípade použitého Tovaru 12 mesiacov.

7.2.             Záručný servis zabezpečuje Obchodník. Reklamáciu ako uplatnenie vady  Produktu  je potrebné oznámiť Obchodníkovi najneskôr do 2 mesiacov od ich zistenia písomne na adresu sídla Obchodníka alebo emailom na zuzka@lifereset.sk . Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie Produktu je však potrebné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky e-mailom na zuzka@lifereset.sk. Neskoršie reklamácie nekompletnosti zásielky alebo mechanického poškodenia Produktu totiž bude možné uznať, len ak Kupujúci preukáže, že reklamované vady mal Produkt už v čase jeho prevzatia, keďže to predpokladá povaha tejto vady.

7.3.             Ak chce Kupujúci zakúpený Produkt reklamovať, vopred kontaktuje Obchodníka a po dohode s ním zašle reklamovaný tovar na adresu sídla Obchodníka. O reklamácii vystaví Obchodník písomné potvrdenie. V potvrdení bude uvedená lehota, v ktorej sa má reklamovaná vada odstrániť a ktorá nebude dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady s výnimkou, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý nemožno ovplyvniť. Po obdržaní reklamovaného Produktu bude Obchodník Kupujúceho bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.

7.4.             Ak Obchodník odmietneme zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutiam Kupujúcemu oznámi. Ak znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou Kupujúci preukáže zodpovednosť za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a nemôžeme odmietnuť zodpovednosť za vadu.

7.5.             Pri identifikácii a riešení vady reklamovaného Produktu sa postupuje podľa zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka (§ 624 a 625).

7.6.             Vady Tovaru. Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Odstránenie vady Obchodník môže odmietnuť, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti vrátane okolností uvedených v predchádzajúcej vete.

7.7.             Vec sa opraví alebo vymení v primeranej lehote po tom, čo sa vada vytkla, bezplatne, na vlastné náklady Obchodníka s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý Kupujúci vec požadoval. V tomto prípade znáša Obchodník aj náklady na prevzatie tovaru.

7.8.             Opravenú vec alebo náhradnú vec Obchodník vráti na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým dodal vadnú vec, ak sa Kupujúci a Obchodník nedohodnú inak. Ak Kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy sa mala prevziať, Obchodník ju môže predať. Bezodkladne po predaji Obchodník vyplatí Kupujúcemu výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak si uplatníte právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Vec môže Obchodník na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré sa vynaložili na úschovu veci, a nákladov, ktoré by sa museli nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.

7.9.             Zľava alebo odstúpenie od zmluvy. V prípade reklamácie Tovaru má Kupujúci právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak:

(i)      Obchodník vec neopravil ani nevymenili alebo Obchodník tak spravili v rozpore s týmito podmienkami,

(ii)     Obchodník odmietol vadu odstrániť, lebo odoprel prijatie poštovej zásielky s reklamáciou,

(iii)   vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,

(iv)   vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z Kúpnej ceny alebo odstúpenie od Zmluvy, alebo

(v)     Obchodník vyhlásili alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo by Kupujúcemu spôsobil závažné ťažkosti.

7.10.           Zľava z Kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád. Od Kúpnej zmluvy nie je možné odstúpiť, ak sa Kupujúci spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, môže Kupujúci od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci.

7.11.           V prípade odstúpenia od zmluvy Obchodník vráti Kupujúcemu zaplatenú kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Kúpnu cenu Obchodník vráti alebo zľavu z kúpnej ceny vyplatí rovnakým spôsobom, aký Kupujúci použil pri zaplatení kúpnej ceny, ak výslovne Kupujúci nesúhlasí s iným spôsobom úhrady, pričom Obchodník znáša všetky náklady spojené s úhradou.

7.12.           Vady Služby. Obchodník zodpovedá za vadu Služby, ktorá spočíva najmä v sprístupnení k digitálneho plnenia alebo jeho časti v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od jeho dodania, ak ide o digitálne plnenie, ktoré sa dodáva jednorazovo alebo ako súbor jednotlivých plnení.

7.13.           Za vadu spôsobenú nesprávnym prepojením alebo začlenením digitálneho plnenia s hardvérom, softvérom a sieťovými pripojením zodpovedá Obchodník len, ak  takúto integráciu vykonal Obchodník.

7.14.           Obchodník nezodpovedá za výsledok poskytovania Služby, ani za škodu alebo inú ujmu, ktorá poskytovaním Služby alebo v súvislosti s ňou môže vzniknúť. Kupujúci užíva Službu alebo jej časť na vlastné nebezpečenstvo alebo zodpovednosť a je si vedomý, že Služby sú poskytované ako vzdelávanie a nenahrádzajú inú odbornú pomoc alebo starostlivosť. Obchodník taktiež nezodpovedá za obsah Služby, ak Kupujúci poskytol Obchodníkovi nepravdivé alebo neúplné informácie. Obchodník nenesie zodpovednosť voči Kupujúcemu alebo Užívateľovi alebo inej strane za priame, nepriame alebo mimoriadne škody alebo iné ujmy spôsobené použitím alebo v dôsledku použitia informácii z Webovej stránky alebo z akejkoľvek poskytnutej Služby.

7.15.           Ak sa vyskytnú vady Služby, za ktoré zodpovedá, Obchodník pristúpi k odstráneniu vady, poskytne Kupujúcemu zľavu z Kúpnej ceny, prípadne Kupujúci bude môcť od zmluvy odstúpiť. Vady odstráni Obchodník bezplatne v lehote primeranej okolnostiam individuálnej situácie a to tak, aby Kupujúcemu nespôsobil závažné ťažkosti. Odstránenie vady môže Obchodník odmietnuť, ak by spôsobovalo neprimerane veľké náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by malo digitálne plnenie bez vady a na závažnosť vady.

7.16.           Zľava z ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty Služby a hodnoty, ktorú by Služba mala, ak by bola bez vád. Ak sa Služba dodáva počas dohodnutej doby,  Kupujúci má právo na zľavu z ceny len za čas, v ktorom Služba nespĺňala požiadavky.

7.17.           Ak sa Služba dodáva za protiplnenie, ktoré spočíva v zaplatení Kúpnej ceny, Kupujúci nemôže od Zmluvy odstúpiť, ak je vada Služby zanedbateľná.

7.18.           Kúpnu cenu Obchodník vráti alebo zľavu z Kúpnej ceny vyplatí rovnakým spôsobom, aký Kupujúci použil pri zaplatení kúpnej ceny, ak výslovne Kupujúci nesúhlasí s iným spôsobom úhrady, pričom Obchodník znáša všetky náklady spojené s úhradou.

7.19.           Po odstúpení od Zmluvy je Kupujúci povinný zdržať sa užívania Služby a jej poskytovania tretím osobám. Po odstúpení od Zmluvy môže Obchodník zamedziť v ďalšom užívaní Služby, najmä zamedziť prístup k digitálnemu plneniu alebo zrušiť užívateľský účet.

8.                     Alternatívne riešenie sporov

8.1.             Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Obchodníka so žiadosťou o nápravu e-mailom zuzka@lifereset.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Obchodníka vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Obchodník porušil jeho práva. Ak Obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Spotrebiteľ má právo podať Slovenskej obchodnej inšpekcii návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporov aj prostredníctvom Webovej stránky Riešenie sporov online, ak sa takáto možnosť zobrazuje. 

8.2.             Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Spotrebiteľom a Obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej Zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou Zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len Zmlúv uzatvorených na diaľku.

9.                     Ochrana osobných údajov

9.1.             Pri spracúvaní osobných údajov Obchodník postupuje podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (ďalej len „GDPR) a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.

9.2.             Podrobné informácie o tom, ako Obchodník zhromažďuje, spracúva a chráni osobné údaje Užívateľov a/alebo Kupujúcich sú upravené v Zásadách ochrany osobných údajov, ktoré sú zverejnené na Webovej stránke.

10.                 Prehlásenia Obchodníka

10.1.           Vplyvom technickej chyby na Webovej stránke môže dôjsť k zobrazeniu kúpnej ceny pri Službe, ktorej výška nezodpovedá obvyklej cene za takýto Produkt; v takomto prípade Obchodník nemá povinnosť dodať danú Službu za zobrazenú kúpnu cenu, kontaktuje Kupujúceho a oznámi mu skutočnú Kúpnu cenu a Kupujúci má právo sa rozhodnúť, či Produkt za skutočnú Kúpnu cenu prijme a pokiaľ sa tak nestane, ruší sa Zmluva od počiatku.

10.2.           Užívateľ berie na vedomie, že fotografie na Webovej stránke môžu byť ilustrované, alebo môžu pôsobiť skresľujúcim dojmom v dôsledku ich prevedenia do zobrazenia v technickom prostriedku, preto je Kupujúci povinný sa vždy oboznámiť s celým popisom daného Produktu a v prípade nejasností kontaktovať Obchodníka.

11.                 Záverečné ustanovenia

11.1.           Orgánom dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia.

11.2.           Tieto Všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči Kupujúcemu uzavretím Zmluvy.

11.3.           Obchodník je oprávnený jednostranne meniť tieto Všeobecne obchodné podmienky; zmenu oznámi Užívateľovi zverejnením na Webovej stránke. Užívateľ má právo zmeny Všeobecných obchodných podmienok odmietnuť v lehote 2 pracovných dní od prvej návštevy Webovej stránky po oznámení zmeny Všeobecných obchodných podmienok.

12.                 Rozhodné právo

12.1.           Tieto Všeobecné obchodné podmienky, ako aj Zmluva, sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.

12.2.           Ak je zmluvnou stranou Spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené mito Všeobecnými obchodnými podmienkami, zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. Ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené mito Všeobecnými obchodnými podmienkami a zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

13.                 Účinnosť

13.1.           Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú účinné odo dňa 19.8.2024.